Jak włączyć komunikacje z firm do firmy dla użytkowników ?
W Centrum administracyjne usługi Office 365, przejdź do Centrów administracyjnych > Skype dla firm ->wybierz pozycję Organizacja > Komunikacja zewnętrzna. ->wybierz pozycję Włącz tylko dla dozwolonych domen ->zablokowane lub dozwolone domeny wybierz pozycję + i Dodaj nazwę domeny, którą chcesz zezwolić na komunikację.
Pamiętaj Administrator po drugiej stronie musi wprowadź domenę dla swojej firmy. Musi widnieć status dozwolona domena.
Problem pojawia się gdy Firewall blokuje usługę. Może to wymagać dodania nazwy FQDN do ruchu wychodzącego.
W Centrum administracyjne usługi Office 365, przejdź do Centrów administracyjnych > Skype dla firm ->wybierz pozycję Organizacja > Komunikacja zewnętrzna. ->wybierz pozycję Włącz tylko dla dozwolonych domen ->zablokowane lub dozwolone domeny wybierz pozycję + i Dodaj nazwę domeny, którą chcesz zezwolić na komunikację.
Pamiętaj Administrator po drugiej stronie musi wprowadź domenę dla swojej firmy. Musi widnieć status dozwolona domena.
Problem pojawia się gdy Firewall blokuje usługę. Może to wymagać dodania nazwy FQDN do ruchu wychodzącego.